-
Ruta
Actividades
Bon appétit
L'alumnat de 2n dESO de Francés ha realitzat uns murals sobre gastronomia francobelga en la classe de Francés. Han treballat plats tradicionals i cada alumna ha realitzat un mural per a presentar el seu plat. Són unes artistes. Ara només queda tastar-los!
Bon appétit!
On va au théâtre
L'alumnat de Francés va anar el passat dimarts dia 14 a veure una obra de teatre en francés. Es tracta de l'obra Lupin. una adaptació del clàssic de Marcel Leblanc.
A pesar de la dificultat de comprendre tot el text, l'alumnat va poder millorar les seues competències en aquesta llengua.
De ruta pel passat de València
El passat dijous 16 de febrer l'alumnat de 4t d'ESO va fer una ruta per la ciutat de València per a conèixer el passat gloriós de la ciutat. Cada alumne va preparar l'exposició sobre un dels edificis històrics del centre (Llotja, Catedral, Basílica, Santa Caterina, sant Joan de l'Hospital, Mercat Central...) i va explicar a la classe els elements destacats del seu edifici. Va ser un dia intens, però molt profitós.
Els monestirs de la Safor
El passat dijous 2 de febrer la nostra classe de 2n d'ESO va fer una ruta pels monestirs de la Safor, durant la qual van visitar el monestir de Sant Jeroni de Cotalba, i el Reial Monestir de Santa Maria de la Valldigna.
En un matí ben fred la classe de 2n va realitzar una visita guiada per dins del monestir de Sant Jeroni de Cotalba (Alfauir), va admirar la qualitat constructiva de les creacions de Pere Comte, arquitecte de la Llotja de València, i va veure la cripta on va ser trobada la família del poeta Ausiàs March. Després, va passejar per l'immens Reial Monestir de Santa Maria de la Valldigna (Simat de la Valldigna), on va admirar la grandesa de les instal·lacions, el palau de l'abad, i la gran església.
Fou una jornada profitosa i molt interessant.