-
Ruta
Noticias
Ja podeu presentar les obres per al Ploma i Paper 18-19
Us comuniquem que ja s'ha obert el termini de presentació d'obres per participar a la VIII edició del concurs literari Ploma i Paper que s'organitza al nostre centre.
Esperem la vostra participació.
Ànim.
Ací teniu les bases i la butlleta d'inscripció. VIII Edició Ploma i Paper
Reunions valoracions trimestrals i entrega de notes a ESO
Estimados padres y madres:
Os convocamos a las reuniones grupales de final de trimestre en las que realizaremos una valoración general de la 1ª evaluación, entregaremos los boletines de notas e informaremos sobre temas de interés de cara al 2º trimestre, en los que deberemos estar coordinados/as.
Las reuniones tendrán lugar en las correspondientes clases, en el siguiente horario:
1º ESO: Miércoles 19 de diciembre de 2018 a las 19:00 h.
2º ESO: Martes 18 de diciembre de 2018 a las 18:00 h.
3º ESO: Miércoles 19 de diciembre de 2018 a las 18:30 h.
4º ESO: Martes 18 de diciembre a las 18:30 h.
Deseándoos una feliz Navidad y esperando la máxima asistencia por el compromiso en la educación de vuestros/as hijos/as, recibid un cordial saludo.
Suspensió de classes la vesprada del 18 d'octubre de 2018
Aquest és l'últim comunicat oficial que tenim en relació a l'episodi de pluges que estem tenint:
A/A Dirección del Colegio San José y San Andrés
Por la presente le adjunto la literalidad del bando emitido por orden de la Alcaldía por causas meteorológicas que ha sido emitido por megafonía municipal a las 14:25 horas del día de hoy:
“A causa de las fuertes lluvias, se informa que las clases en los centros educativos de Massanassa, quedan suspendidos, durante la tarde de hoy”.
Lo que traslado a Usted para su conocimiento y efectos oportunos.
Massanassa, a 18 de octubre de 2018
Seguirem atents per si hi ha novetats per al divendres 19 d'octubre de 2018.
Receptes de cuina de 2n de Primària
Els alumnes de 2n de E.P. han elaborat un llibre de receptes de cuina per a que este estiu les pugau provar.
Feu clic en aquest enllaç per a veure la 1a part de les receptes.
Feu clic en aquest enllaç per a veure la 2a part de les receptes.
Feu clic en aquest enllaç per a veure la 3a part de les receptes.